تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور آنکارا
برگزار کننده تور ترکیه و تور استانبول و تور آنکارا و تور آنتالیا.

كنگره
22.9.2010
سیاحت کنگره
 
ترکیه به عنوان خزینه تاریخ و فرهنگ ، دروازه امکانات هیجان انگیز بشمار میرود. ترکیه در نقطه اتصال اروپا به آسیا مکانی بسیار مجلل برای گنگره ها و گرد هماییها به حساب میآید.
ترکیه با دارا بودن هتلهای لوکس و امکانات برگزاری کنفرانس ، با شهرهایی که دسترسی از همه نقاط جهان به آن براحتی انجام میشود و با مناظر بسیار زیبا و تزیینات عالی جاذبه بسیاری دارد. در کنار این امکانات، با شرایط آب و هوایی مساعد ، دسترسی راحت و هزینه های کم آن امتیاز قابل توجهی بشمار میرود.
ترکیه ، در همسایگی کشورهای اروپا، مقصدی ایدال است. ارتباط مواصلاتی ازمیر، آنتالیا و آنکارا و امکان پروازهای  مستقیم  و دسترسی به استانبول با هواپیمایی ترکیه و سایر شرکتهای هوایی خارجی در کمتر از دو سه ساعت میسر است.
پروازهای روزانه استانبول را به ابالات متحده آمریکا ، خاورمیانه و شهرهای عمده آسیا مرتبط میکند. تورهای شهری و برنامه های تفریحی بصورت کامل ارائه میشود. استانبول با دکورها و تزیینات بی رقیب خود یکی از مقاصد عمده سیاحان در جهان میباشد. ازمیر با خرابه های باستانی و درختان نخلش دروازه منطقه اژه بشمار میرود. کوشاداسی، مارماریس ، بدروم و شهر بندری فتحیه از مکانهای بسیار مناسب برای گرد همایی و همایشهای فشرده است. آنتالیا ، مرسین  و سواحل دریای مدیترانه در تمام طول سال محل استراحت سیاحان و آفتاب درخشان پلاژهای و مکانهای تاریخی آن از مراکز پرجذبه برای زیارت کنندگان است. آنکارا پایتخت ترکیه با هتلها و رستورانهای فوق العاده شیک ، کلیساهای سنگی و شهرهای زیرزمینی، مناظر زیبا  و افسانه ای کاپادوکیه براحتی در دسترس آن است. بورسا نخستین پایتخت دولت عثمانی دارای منظر بدیل ، حمامهای آب معدنی گرم و امکانات اسکی در کوه اولوداغ است.
ترکیه، امروزه برای هر نوع همایش و تور ، کنفرانسهای دارای همه نوع امکانات  میباشد. بطور کلی مهمانوازی ترکها ، غذاها و شرابهایی با کیفیت عالی و امکانات بیحد و حصر گردشگری و تفریح برای برگزاری همه نوع گنگره موفقیت آمیز را تضمین میکند.

 



ارسال توسط تور ترکیه

صفحه قبل 1 صفحه بعد